Урок узагальнення та контролю знань з підтеми "Стародавній Рим"
16.04.2020 Завдання:
1.
3. Вікторина імен "Чи жили вони?"
В ліву колонку випиши імена історичних постатей, в праву - видуманих героїв: Аттіла, Геракл, Прометей, Аецій, Посейдон, Аларіх, Ахіллес, Гейзеріх, Аполлон, Ромул, Август, Одоакр, ДІоніс.
Історичні постаті | Видумані герої |
4. Встановити в хронологічній послідовності події
А) Пунічні війни
Б) Реформи братів Гракхів
В) Виникнення міста Рим
5. Вставити пропущені слова
Плебеї домоглися прийняття … законів, які викарбували на … дошках та виставили на головній площі Риму - …
6. Встановити відповідність між діячом та його діяльністю:
- Марк Траян а) створив спеціальні війська преторіанців
- Октавіан Август б) підкорив Галію
- Гай Юлій Цезар в) завоював Дакію
7. Встановити відповідність між датою та подією:
- 284 р. а) проголошення Константина імператором
- 88 р. до н.е. б) Розпочалася війна Рима з Понтійським царством
- 306 р. в) проголошення імператором Діоклетіана
8. За описом вказати про яку подію йдеться в уривку:
За умовами миру Карфаген утратив увесь свій флот і бойових слонів і повинен був сплатити величезну контрибуцію. Ці умови остаточно підірвали військову могутність Карфагену .
9. Про якого діяча йдеться в уривку
Був жорстоким і рішучим політиком, він збільшив чисельність війська та укріпив у ньому дисципліну. За часи його правління республіканські органи влади остаточно втратили своє значення.
10. Назвіть основні розваги римлян в повсякденному житті?
11. Вказати причини падіння Західної Римської імперії
12. Скласти міні-розповідь за темою: «Один день з життя плебеїв».