A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ВЕЛИКОБУБНІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Квітень

Дата: 21.04.2023 17:48
Кількість переглядів: 35

Методи підвищення стресостійкості педагогів:

  • соціально-психологічний ресурс (позитивне соціальне оточення);
  • психологічна освіченість і психологічна культура особистості;
  • особистісні ресурси (активна мотивація подолання стресу, сила Я-концепції, самоповага, емоційно-вольові якості, позитивність і раціональність мислення, стан здоров'я та ставлення до нього як до самоцінності тощо);
  • інформаційні та інструментальні ресурси (здатність контролювати ситуацію, здатність до адаптації, інтерактивні техніки змінювання себе та навколишнью ситуацію тощо);
  • матеріальні ресурси (стабільність оплати праці, рівень матеріального доходу, безпека життя);
  • характер і способи подолання стрес-ситуацій.

     Отже, здоров'я може бути збережене та зміцнене тільки наполегливою працею над собою, звичкою до самодисципліни та самообмежень. Корисно побудувати власну програму збереження здоров'я та захисту від стресу.

     Стресу краще уникати та попереджати його.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора